…jugak dia buat gitu. Tapi saya tahan. Sebab terlampau geli, bontot saya menggelisah. Tapi makcik peluk bontot saya kuat kuat. Saya tak dapat bergerak. Terpaksa saya biarkan sahaja. jika saya…

…sabar untuk menikmati puncak kenikmatan. Aku teruskan gerakan sorong-tarik perlahan-lahan dan sekali-sekala aku henyak-henyak sekuat-kuat. Setiap kali dia menerima henyakkanku, dia akan mengerang. Tiba-tiba dia mengayak punggungnya dengan laju sambil…

…“Aaahhhhhh….Wannn hentak kuat lagi…kuat sikit lagi….eeeerrrggggghhhhhh….hentak kuat-kuat sayanngggg..kuat lagi sayang…Izan rasa nak sampai lagi ni…. Haaayyyyuuunnnnn cepat siii…siii…kkiiitttt…Waaannn….aaaaaaaaaa….nak sampaiiiiii….nak sampaiiiii…aaaahhhhhhhhhh…..nnnn…nnaaakkkkkk sss…..ssssaaaaammmpppaaaaiiiiii daaahhhhhh niiiiiiii…aaaaaaaaaagggggghhhhhhhh” dia merengek dengan suara yang tersekat-sekat menahan…

…mula merapatkan tubuh seksinya ketubuh aku dan memeluk aku dgn kuat smbil mengerang kuat “Ooh! , Aaarghf!. Ssh! , sayang! , Abbangg. ss. ss. ssayanng!. Oooh!. Ah! “. Cellsia dahh…

…ku tersepit kuat dgn kedua peha Kak Felna. diorang mendesah tambah kuat. “ah. syysy. ush. ” seperti orang kepedasan cili yg amat sangat. Kepala pelir ku dihisapnya kuat kuat. burit…

…begitu deras sekali. Lubang cipapnya bengkak habis, lendir semakin kering. Kemutan bertambah kuat. Bang Usup pun memancutkan air nikmatnya. Serentak dengan itu Mary menjerit kuat. Sekali. Senyap. Dia lemas. Lemah-longlai…

…hunusannya semakin keras. Norhana hampir pengsan dengan layanan yang diberikan kepadanya oleh Steve. “Oh! Oh! Oh!” suara Steve kedengaran sambil dayungannya menjadi semakin liar dan semakin tajam. Badan Steve semakin…

…kering itu. “Aduh Zam! Sakit makcik Zam buat macam ni, ” keluh Kak Mei bila sekali-sekali jari itu mengorek dalam vagina nya. Kak Mei mengangkat lututnya, meluaskan kangkang agar tidak…

…tak keruan lagi….mulutnya menceceh sedap-sedap, nak lagi, tekan habis, aku menghentak sekuat yang termampu…..tak lama lepas tu aku dengar dia menyebut I’m cuming…I’m cuming….lalu pinggangku dikepit badanku dipeluk kuat dan…

…Rambutku digenggamnya erat sekali. Sekejap digenggamnya rambutku kuat kuat; dan sekejap dilepaskannya. saya rasa tangannya terjatuh ke tilam. Ia tdk berdaya lagi. Ia bagaikan letih, lemah dan seakan tdk memberi…